maandag 19 november 2007

Kerstboom-nieuws!

Snel even een berichtje omdat mijn reacties alweer volzet zijn, dank je wel daarvoor :-) !

Zaterdag was het zover.. de lichtjes van de kerstboom gingen aan! Het was geweldig mooi, ik pinkte er zowaar een traan van weg :-) ! Hierbij vind je dan ook een filmpje met het magische moment... let vooral op de kreten van opluchting, verwondering en verrukking wanneer de lichtjes aangaan! Bij mijn internetlinks vind je de site van de kerstboom waarop je 24/24u de boom live kan bekijken! Best wel grappig!

Groetjes en tot binnenkort voor meer!

Babs

3 opmerkingen:

Sofie Van Den Broecke zei

Hey, Zalig!! Het was gewoon een waar spectakel!! Met muziek en al!! Benieuwd of het hier vrijdag ook zo zal zijn!!

De leute nog daar!
Fie

AnnSofie zei

Amai!
Verlicht is die kerstboom precies een gigantische tipi!
Ik zou bijna mijn vredespijp nemen op het vliegtuig springen en...
Hopen op sneeuw!
Want wat is kerst nu zonder sneeuw?
Blijkbaar zouden we volgende week al kunnen gaan skiën (niet van de alpiene soort) in het buitenland,het oord dat oewallonie heet.

Ik heb het vorige week gepresteerd om 40 min naar gent te gaan. Thuis te komen met 2 cd's, een handtas en slechts 22euro en enkele callorien die ik toch op overschot had lichter.
Doe jij mij dat na?
(de handtas was wel al betaald, moet ik toegeven...)

Veerle zei

Hey Babs!

Ja ja, eindelijk eens een reactietje van mij, shame on me!!! Ben blij dat alles daar naar wens verloopt!! Hier gaat alles zijn gewone gangetje, twee stages achter de rug (pediatrie en gynaeeco), 't was allebei wel leuk hoor hoewel ik bij gynaeco 't meest geleerd heb, pediatrie was vooral verkoudheden en AGE's... Vanaf volgende week HA stage in Kalken!
Voor de rest niets speciaals te melden eigenlijk!
't amusement nog daar!
Dikke knuffel

Veerle